Informatie over
PartyZaan
Wij staan voor de beste service en hoogste kwaliteit. Ruim 12 jaar geleden zijn we begonnen met de verhuur voor licht en geluid op feesten en evenementen. Inmiddels is PartyZaan uitgegroeid tot een volwaardig verhuurbedrijf en ondersteunen wij jaarlijks zo’n 1000 producties. Ons team helpt u graag met de realisatie van uw zakelijke of particuliere evenement van begin tot eind. PartyZaan staat voor een hoog service niveau waarbij ons kantoor dagelijks bereikbaar is, ons team meedenkt en vrijblijvend advies geeft over de te gebruiken materialen. Wij vertalen uw wensen naar de juiste materialen om u technisch volledig te ontzorgen. Uiteraard kan dit precies op de tijden dat het u uitkomt.Kwaliteit en betrouwbaarheid staan voor ons bovenaan. Als dealer van professionele merken, houden we ons assortiment uiterst modern en in topconditie. Zo bent u altijd verzekerd van de beste materialen, een uitstekende uitstraling en materialen die doen wat we er van verwachten.
Details openingstijden
Wij zijn maandag tot en met zaterdag telefonisch bereikbaar van 10.00 - 18.00 uur. Ook de mails worden alle dagen tijdens deze uren gelezen. Een bezoek aan onze vestiging is alleen op afspraak mogelijk.
Bezorgkosten
Wij hanteren een starttarief van € 15,- inclusief btw voor bezorgen en € 15,- inclusief btw voor het weer ophalen in de Zaanstreek. Daarbuiten berekenen wij de bezorgkosten per gereden kilometer. Prijzen kunnen afwijken op zondag en in de nacht. Vraag ons gerust naar de bezorgkosten voor uw tijd en regio.
Onze Silent Disco pakketten verzenden wij desgewenst voordelig voor € 7,25 per post door het hele land. Vanaf 25 koptefoons is verzenden en retourneren zelfs helemaal gratis,
Bezorginformatie
Onze bezorgdienst werkt op afspraak 24/7 voor u. Dit geldt ook voor onze opbouw- en afbouw service.