Hans Stobbe uit Beerta
Beste mensen, September vorig jaar heb ik een Mercedes Sprinter bij Diks in Almere gehuurd. Ging allemaal goed, mooie bestelbus, goed afgehandeld, prettige mensen, schadevrij afgeleverd en alles betaald. Prima tot zover. Maar dan: In April jl. kreeg ik een in elkaar geflanst schaderapport vol fouten en valse voorstelling van zaken, en zonder bewijzen toegestuurd. De schade die daarin werd geclaimd is door mij niet veroorzaakt en dat heb ik ook duidelijk aangegeven. Toch wil Diks de schade op mij verhalen voor 700 euro plus 105 euro incassokosten. Ze gaan al zo ver dat ze me willen dagvaarden. Ze willen niet luisteren, verstoppen zich achter een incassobureau en hebben me gedwongen een advocaat in de arm te nemen en aangifte te doen wegens valsheid in geschrifte. Gaat me dus extra geld kosten. Mensen, kijk dus uit voor dit bedrijf dat goede klanten, die alles netjes betalen en een auto onbeschadigd terugbrengen onverhoeds en volkomen onterecht een mes in de rug steekt, met als toetje een even onterechte registratie in het BOVAG Elena-systeem zodat ik de komende jaren geen auto’s etc. meer kan huren. Eigenlijk is het schandalig dat dit kan en dat niemand er iets tegen doet. Niet huren hier! Lees meer