Jur de Jong uit Amsterdam
Begin dit jaar voor 14 dagen een camper gehuurd om met twee kleinzonen op vakantie te gaan. Op de website leek de Rapido dreamer living van ideaal omdat hij klein en nieuw was (2021). De eigenaar "reageert meestal binnen 24 uur" staat op de Camptoo site. De gegevens op de website waren summier, maar we hebben vaker campers gehad en namen aan dat de uitrusting min of meer standaard was. Op 14 mei stuurde ik de eigenaar een email met aantal vragen zoals de maten van de bedden en bv of er een magnetron en oven was. Daarop, ondanks herhaalde verzoeken, kwam er geen antwoord. Uiteindelijk 25 mei Camptoo gevraaagd of de man en de camper wel bestonden. Op 30 mei herinnering naar Camptoo omdat er ook daar geen reactie kwam. Etc. Etc. Uiteindelijk kwam er een reactie van de eigenaar en tot onze verbazing was de camper eigenlijk niet ingericht b.v. geen hoofdkussens en/of dekbedden. We kunnen niet voor 4 mensen ook nog beddengoed meenemen en gezien de gehele gang van zaken zijn wij alle vertrouwen in de organisatie en de verhuurder verloren. We krijgen onze aanbetaling van 650 euro niet terug. Kortom, geen betrouwbare organisatie die nalaat zijn verhuurders te controleren op betrouwbaarheid.