Erik uit Bussum
Op het eerste gezicht aardige en vriendelijke gasten totdat je er achter komt dat ze een zero tolerance-beleid hebben over slijtage/gebruikssporen aan de motoren die ze verhuren. Ze geven dit ook toe, noemen zichzelf ''star. Ze geven als reden hiervoor dat ze de verhuur-motoren later in nieuw-staat weer willen kunnen doorverkopen (vreemd). Daardoor moet ieder gebruiksspoor van verhuur op de verhuur-klant worden verhaald op basis van vervanging in nieuwstaat. Mijn motor bracht ik na huurperiode terug en er zat een krasje van 2 cm op een valbeugel. Ik zou zeggen: ''laten zitten of aanstippen met stiftje''. Freeway stond er op dat de complete beugel nieuw zou moeten worden vervangen anders zou de motor niet meer in nieuwstaat kunnen worden verkocht. Kosten volgens Freeway: €240,-. Na verschillende telefoontjes kwam ik er achter dat ik inderdaad de kosten voor vervanging moet betalen maar DAT ZE DE ONDERDELEN HELEMAAL NIET GAAN VERVANGEN. Ze laten het zitten of stippen het aan met een stiftje. Hele verhaal over verkoop in nieuwstaat blijkt onzin te zijn. Toen ik ze daarmee confronteerden noemden ze het opeens: ''afschrijven van motoren''. Ik noem dat ''afzetten van klanten''. Lees meer