R. Hart uit Rotterdam
Top service, vriendelijk personeel en altijd correct geholpen. Voor mij nooit meer een ander verhuurbedrijf. Heb ervaring met Rotterdam Hilton & Den Haag centraal.
Top service, vriendelijk personeel en altijd correct geholpen. Voor mij nooit meer een ander verhuurbedrijf. Heb ervaring met Rotterdam Hilton & Den Haag centraal.
Ik wilde een auto huren voor een maand, en had op internet bij Sixt een aanbieding gezien die pas vier dagen later geleverd kon worden. Daarom nam ik in eerste instantie voor vier dagen een Citroen C1. Toen bleek dat de goedkopere aanbieding al weg was (wat een verrassing!), heb ik gebeld om de boeking om te zetten in een huurperiode voor een maand met dezelfde auto. Enkele dagen later kreeg ik een rekening waarbij die ene dag apart in rekening was gebracht. Omdat de kosten voor een dag blijkbaar veel minder gunstig zijn dan voor een maand zijn de kosten voor die ene dag Citroen C1 uitermate hoog uitgevallen (112,50 EUR, waarvan 64,80 EUR alleen voor de auto). Ik heb hierover met Sixt gebeld, maar zij zeggen dat ze hier niets aan kunnen doen omdat er twee contracten zijn opgesteld. Ze vergeten even dat deze twee contracten door een Sixt medewerker zijn opgesteld. Blijkbaar moet je bij Sixt niet op klantgerichtheid en service rekenen! Lees meer
De auto die ik meekreeg was gloednieuw. Alles zat erop en eraan. Ik heb een week zeer comfortabel gereden zonder ook maar één probleem te hebben gehad.
Nu een paar keer in Utrecht een huurauto gehuurd bij Sixt en ik ben altijd supergoed geholpen. Alleen moest ik een keer erg lang wachten toen ik een auto kwam inleveren. De betreffende medewerker stond toen alleen. Dat is wel een punt van aandacht.
Ik word altijd vriendelijk geholpen door het personeel op Schiphol Airport. De auto’s zijn van hoge kwaliteit en de auto kan snel opgehaald worden. De prijs is ook prima voor de te huren auto’s.
Per locatie afhankelijk.